Alles OK?
Ben z'n vrouw vraagt hem verschrikt wat er aan de hand is, want hij ademt zo vreemd. Ben zegt: 'No worries, dat komt omdat ik m'n bril schoonmaak, dat herken jij niet, omdat jij dat nooit doet.....'
Ach, jij fijne dag
Volgende PEPtalk: Carola in haar beste engels
Ook regelmatig een PEPtalk ontvangen?
PEPtalks zijn waargebeurde verhalen en tonen 'Ik ben me er eentje'. Nieuwsgierig? Meld je aan als je ook een arbeidsvitamientje wilt ontvangen.
